Regulamin

Trzy pieski

Zanim przyprowadzisz swojego podopiecznego

  • Każda wizyta musi być wcześniej zarezerwowana telefonicznie pod numerem 507 163 639
    Każdy pies powinien posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie, które w razie pogryzienia właściciel ma obowiązek udokumentować w trybie pilnym.
  • Wszelkie usługi wykonujemy kompleksowo, czyli razem z kąpielą i tego dotyczy cena podana w cenniku. Piesek może przyjść zatem brudny, a my na miejscu odpowiednio przygotujemy go do strzyżenia. Wykąpany w profesjonalnych i indywidualnie dobranych kosmetykach, idealnie rozczesany, z wyprostowanym / napuszonym włosem (w zależności jaki efekt chcemy uzyskać) pies zostanie ostrzyżony bardziej precyzyjnie, a efekt utrzyma się znacznie dłużej.
  • Psy umówione na trymowane nie powinny być kąpane min. 2 tygodnie przed wizytą. W tym przypadku zaleca się kąpiel po trymowaniu, którą oczywiście wykonamy w salonie.
  • Jeśli zwierzak jest chory lub uczulony na niektóre kosmetyki, bardzo prosimy wcześniej o taką informację. Nie ponosimy odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia Państwa pieska, jeśli taka informacja zostanie celowo zatajona. Zawsze można zabrać z domu swój szampon dla pupila, a my go użyjemy w salonie.
  • Psy agresywne będą pielęgnowane w kagańcach, a o ewentualnej agresji lub „wrażliwości” pewnych części ciała właściciel ma obowiązek nas uprzedzić.
  • Właściciele kotów, umówionych na zabiegi pielęgnacyjne, mają obowiązek zostać w Salonie podczas wizyty, żeby w razie konieczności przytrzymać swojego podopiecznego.
  • Wszystkim kotom najpierw obcinamy pazury. Jeśli kotek jest wychodzący na dwór, bardzo proszę przez kilka dni po wizycie nie wypuszczać go na dwór, aż pazurki nieco odrosną. Nie ponosimy odpowiedzialności za jego „bezpieczeństwo” bez pazurów poza domem.
  • Nie kąpiemy i nie suszymy kotów. Na wyraźną prośbę właściciela możemy ewentualnie użyć „suchego szamponu”.
  • Stoły groomerskie oraz narzędzia każdorazowo są dezynfekowane i sterylizowane.
  • Nie stosujemy żadnych środków uspokajających, ani otumaniających, dobra współpraca z Państwa pupilem wynika głównie z naszego dużego doświadczenia.
  • Piesek może być u nas pozostawiony na dłużej niż tylko na czas wizyty (przywieziony wcześniej lub odebrany później niż bezpośrednio po pielęgnacji), jednakże zawsze trzeba to ustalić z groomerem. Jeśli nie będzie wcześniej taka sytuacja omówiona lub, mimo naszych monitów telefonicznych, zwierzak będzie pozostawał w Salonie, wówczas naliczamy koszta za "hotelowanie psa" 10 zł za każdy rozpoczęty kwadrans. Proszę pamiętać, że my również jesteśmy ludźmi i również mamy jakieś życie prywatne i plany po pracy, np. wizyta u lekarza, czy przedstawienie u dziecka w przedszkolu, czy po prostu powrót do domu i spędzenie czasu z rodziną.
  • W razie rezygnacji z wizyty bardzo prosimy możliwie wcześnie o taką informację telefonicznie lub przez sms.